Què fer si no funciona, es perd o s'espatlla?
Si et trobes amb el problema a la xarxa de TMB (metro o bus) o FGC, se’t facilitarà una targeta provisional per viatjar durant 45 dies, i rebràs a casa una nova targeta T-mobilitat per seguir viatjant.
Si et trobes amb el problema en algun altre mitjà de transport, també se’t facilitarà una targeta provisional per viatjar durant 45 dies, però, en aquest cas, haureu de demanar vosaltres la nova targeta T-mobilitat a través dels canals d’atenció de la T-mobilitat o als punts habilitats per fer bescanvis de T-16.
Aquest bescanvi serà gratuït sempre que el suport deixi de funcionar per causes alienes a la persona usuària i el suport estigui en garantia. En cas que el suport no es trobi en garantia o l’hagi malmès la persona usuària, caldrà pagar els 4,5 euros del suport que costa.
Tot i així cal conservar el títol provisional o bescanvi, encara que hagin transcorregut els 45 dies i hagi caducat, fins que hagueu rebut el duplicat de la targeta (perquè és el justificant que permetria -en cas de no haver rebut el duplicat en el temps establert- obtenir de nou un títol provisional).
En cas de canvi de residència i de zona tarifària, es pot sol·licitar una nova targeta amb el canvi de zona tarifària. També en aquest cas, sol·licitar la nova targeta tindrà un cost de 4,5 €.
Si necessites més informació, pots consultar el reglament o fer una consulta al nostre formulari.